Ми продовжуємо дізнаватися секрети виховання малюків та створення найкращого дитячого садочку МОжливостей. З нами радо поспілкувалася наш хореограф та «Супергерой МО» – Оксана Соколюк-Кліщ

  1. Оксано, що для Вас означає бути частиною сім’ї «МО»?

Бути однією командою, бути на одній хвилі з усіма членами колективу.

  1. Як вдалося знайти спільну мову з такими маленькими учнями?

Найголовніше – любов до дітей. До кожної дитини треба підходити індивідуально та з повагою.

  1. Коли малюкам краще починати танцювати. Чи є якісь особливі методи для найменших учнів садочка?

У дітей потяг до музики і руху з’являється ще в ранньому дитинстві. Але найкращим періодом для розвитку у дитини ритмічності, пластичності, загальної  танцювальності є вік 4-6 років. У деяких дітей потяг до танцювальної діяльності може виникати дещо раніше чи пізніше, залежно від індивідуальних особливостей. Для занять з хореографії використовують словесний метод: використання художнього, поетичного слова. Наочний метод, як використання естетично привабливої наочності: застосування картини, ілюстрації до танцювального образу, іграшки, ляльки, малюнків дітей. Наочно-слуховий метод: виконання педагогом танцювальних па і виразне звучання музичного твору. Практичний метод: виразне виконання танцювального руху, розучування руху цілісно і поелементно; застосування ігрових прийомів і допоміжних для перевтілення в образ.

З дітьми 3-х років – перевага ігровим прийомам. Вивчаються танцювальні елементи і розвивається відчуття ритму за допомогою гри.

  1.  Як краще заохотити дитину займатися танцями?

Треба ходити з дитиною в театри, на музичні вистави, на різноманітні танцювальні конкурси.

  1. Оксано, а як проходять ваші заняття в МО?

 Я отримую велике задоволення від роботи з дітьми. Діти – щасливі, а це саме головне!

  1.   Яким Ви бачите садочок МОжливостей через п’ять років?  

Через п’ять років це буде садочок-мрія!